Здравеите,моля да ме насочите към сервиз в Русе,където могат да ми подменят тампоните и втулките на задните носачи.Неискам да подменям целите носачи.Благодаряви предварително.Колата ми е ГТВ.
Известие
Collapse
No announcement yet.
GTV/SPIDER тампони, носачи, окачване..
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Я кажете какво Ви е мнението да сложа ли Пауърфлекс (оригиналните номера и то точно на пауърфлекс) на цялата задница на ГТВ-то.2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщениеЯ кажете какво Ви е мнението да сложа ли Пауърфлекс (оригиналните номера и то точно на пауърфлекс) на цялата задница на ГТВ-то.
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеУнибалите не са ли по добро решение?
Аз не знам - затова питам. !? Иначе гледам англетата масово си слагат PowerFlex. То не , че не може да се комбинират унибали с част от тампоните на паурфлекс де - ама това е чуденката, щото си го има пълния комплект на пфлекса заедно дори с тези на амортисьорите
А от къде ще ги взема ли?
Има потготвено комплектче за мен във Вентура (взети са от Гърция мисля и са си оригинални с номерата от 710 до 716(май така завършваха) на различните опаковки . Иначе лесно се поръчват от Англия или Германия и си стигат без грижи до БГ.Last edited by BatVas; d.m.y г., 17:40.2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Ами те пичовете от вентура трябва най добре да знаят кое е по подходящо. Мисля че полиуретана има нужда от периодично гресиране ,а унибалите са капсоловани.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеАми те пичовете от вентура трябва най добре да знаят кое е по подходящо. Мисля че полиуретана има нужда от периодично гресиране ,а унибалите са капсоловани.
Лично мое мнение........кажете и вие какво мислите.Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Comment
-
Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщениеДа така е относно унибалите ,но мисля че са изцяло от метал и наистина колата става като танк по нашите дупки ,но помисли дали не губиш ефекта на окачването мултилинк и помисли с тях какъв ще бъде ефекта примерно при екстремно влизане в завой с ГТВ-то .........така че powerflex си е за предпочитане но излиза скъпичко ама и хората които го слагат хич не са прости нали се сещаш .....!?
Лично мое мнение........кажете и вие какво мислите.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщениеИнтересна за мен тема се завихря
Аз все си мисля че оригинални части няма да са проблемни поне 5-6 годинки....
БатВас ориентирай в ценовите диапазони на труда и частите?няма вече Алфи, няма вече тръпка...
Comment
-
Решено за Пауърфлекс - вече са уточнени цени части - труд и следващите седмици ще съм с пауърфлекс на цялата задница. Сега проучваме въпроса с регулируемо жълто кони за предницата2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениеОригинални, в смисъл "рикамби оригинали" ли? щото там задното окачване е около 3000 лева.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНе ве тиква на моята всичко си е на унибали и си ги купувам каквито си искам марки и си джиткам
Comment
Comment